13 november 2008

Training avond

Interval 4 x 1km. 12 November 2008

Gisteravond weer flink aan de bak geweest met trainen. Na een gezellige flinke inloop/warmloop sessie moesten we volgens het training schema en de daarbij behorende tabel in bepaald tempo 1km's lopen met daartussen een ruime pauze. Voor mijn 10km tijd moest ik volgens de tabel 3 a 4x 1 km lopen in een temp van 3.20 min. Ik had de hoop dat Melanie aanwezig zou zijn om deze km's in ieder geval met z'n tweeen te lopen, maar helaas moest ik dit alleen doen. Maar gelukkig heb ik de doelstelling in mijn eentje gehaald en heb 4x de km met exact de juiste tijden gelopen. Dus we mogen niet klagen. Met deze trainig zou ik met gemak een 36tiger uit de 10km moeten halen, dus laten we daar dan maar voor gaan. Ik hoop dus dat bij de volgende wedstrijd er een mooi zonnetje is, geen wind en niet te koud. Een hoop eisen, maar ja de ervaring leert dat met veel wind en regen deze tijd er nog niet echt inzit.

Geen opmerkingen: