4 november 2008

Muiderslotloop September 2008

Muiderslotloop September 2008

Het lijkt wel of elke 10 km loop dit ik dit jaar in slechte omstandigheden gelopen moet worden. Schrijf eigenlijk altijd in begin even over het weer. Ook nu was het slecht weer. Regen en wind.
Hou ik toch echt niet van. Wie wel eigenlijk. De Muiderslotloop is weer zo'n favouriet loopje van mij. Dicht bij het werk (Almere) en de start op vrijdagavond 7 uur. Dus doe ik al voor de 3e keer mee. Het is een leuk georganiseerde loop waarbij ook een 45+ klasse is. Vorig jaar nog heerlijk de 10 km gelopen met Max Putman onder begeleiding van een fietser. Zeer strakke km tijden. Dit jaar was hij niet te zien en moest ik het dus zo'n beetje alleen doen. Viel niet mee. Veel last van tegenwind en regenachtige omstandigheden. Wel een goede tijd neergezet en voor in het veld geeindigd. Op een mooie eerste plaats bij de 45+. Hopelijk volgend jaar weer de strijd aangaan met Max.

Geen opmerkingen: