14 maart 2010

Lokoloop competitie Zeewolde 14 maart 2010

Vandaag was de dag der dagen. Het einde van de Lokoloop competitie in zicht. Nog 1 keer een 5km rondje crossen door de Zeewolder bossen. Koud winderig weer vond ik het maar. Maar goed om eerste te worden in het eindklassement hoefde ik vandaag geen volle bak te lopen. Inhalen konden mijn naaste tegenstanders mij al niet meer. Welke tegenstanders weet ik eigenlijk niet. Het is een leuke loopserie zo de winter door, maar wel iets te makkelijk om eerste te worden.
Na de start ging Nick Hoogendoorn er als een racket vandoor. Hij liep een zeer snelle km en ik een wat langzamere dan normaal. Leek toch helaas dat de benen niet zo soepeltjes liepen als afgelopen dinsdag. Beetje koud, beetje meer wind en de 5km echt alleen op pad. Dus niet even lekker samen lopen met een tegenstander, wat natuurlijk het tempo erin houden ook moeilijker maakt. Maar ach niet zeuren natuurlijk, nog steeds als 3e en dan ook nog eens als oldtimer over de streep. Achter 2 jonge jochies.
Na het uithijgen wachten op de prijsuitreiking, waarbij ik als 40+er het hoogste treedje zou mogen betreden. Tot die tijd gezellig even met de naaste medelopers een krentebolletje eten en babbelen over de mooie loopsport.

Geen opmerkingen: