7 mei 2009

Athlos 5km baan - 7 mei 2009

Eigenlijk had ik vandaag in Zeewolde willen gaan trainen. Maar na een goede tip van Melanie Spruit begaf ik mij vroeg in de avond op weg naar het mooie sportpark van Athlos in Harderwijk.
In plaats van een interval training een 5km baanloop. Even lekker 400 meter rondjes lopen. Echter niet samen met Melanie want die koos voor de 10km. De eerste rondjes kon ik mij lekker optrekken aan wat andere lopers die ik echter op de helft van de 5km moest laten gaan. Zij hielden het tempo vast en ik moest het toch helaas wat laten schieten. Seconden werk dat wel, maar toch net niet genoeg voor een hele lage 18er. Maar we houden de moed. Met 18.22 klimmen we weer langzaam naar de 18 minuten grens.
Na de mooie loop natuurlijk weer even het gezellige geklets op de baan en in de mooie kantine van Athlos om vervolgens weer moe en voldaan huiswaarts te keren.

Geen opmerkingen: