14 december 2008

LOKO loop - Zeewolde

lOKO loop - 14 december - Zeewolde

Ook al was Henk het er geloof ik niet helemaal mee eens en mijn lichaam ook wat protesteerde wilde ik toch met de LOKO loop in Zeewolde meedoen. De loko is een winter competitie en moet zodoende toch mijn wedstrijdjes voor het klassement draaien. Dit wordt voor mij de 2e 5km loop. Eigenlijk weinig tegenstand in deze competitie omdat er niet al te veel deelnemers zijn. Was wel heel benieuwd hoe het vandaag zou gaan na de 2 gisteren gelopen wedstrijden tijdens de Koude Polderloop. Inlopen voelde allemaal best vermoeiend aan, maar tijdens de 5 km was niet al te veel van vermoeidheid te merken. Met een toch wel mooie tijd van 18.19 kwam ik als 3e overall over de streep en als 1e 40+ veteraan. Voor en na de wedstrijd gezellig wat kletsen met bekenden. Henry van der Horst van Running2000 liep in de 50+ een mooie clubrecord van 19.30.
Nou dit was de laatste wedstrijd van dit jaar en we mogen het even wat rustiger aan doen. Maar ik ga me wel binnenkort de koffer pakken voor mijn jaarlijkse trainingkamp in het Oosten van Duitsland. Ik mag weer naar mijn schoonmoeder tijdens de kerst, dus een mooi momentum om heel wat kilometers langs de Neisse te rennen om zodoen het huis wat te ontvluchten. Na thuiskomst dan na wat rust beginnen aan het nieuwe training schema.

Geen opmerkingen: