30 januari 2009

Bosloop Harderwijk - 25 januari 2009

Deze dag maar eens gekozen voor een bosloop. Kijken of ik nog steeds niet echt crossen kan. Dus op voor een 5km loop door het bos. Een ronde met wat stijgingen, mul zand, rechte bospaden, gekuilde bospaden. Een echte bosloop dus. Ze zeggen dat je er sterk van wordt. Toch weer heel lang geleden dat ik met de Athlos bosloop meegedaan heb. Athlos ken ik nog met het oude clubhuis. Nu een mooi groot clubhuis en met heel veel bekenden die ik daar tegenkwam. Dus zeker een gezellige bosloop. Ondanks dat ik crossen zwaar vind toch weer eens op een aloude vertrouwde 4e plek. In een tijd van 19.25. Zal Henk wel weer heel trots op zijn denk ik. Maar goed ze zeggen dus dat je van crossen sterk wordt, dus ik ga kijken of het de volgende keer sneller gaat.

Geen opmerkingen: